Hoppa över navigering
  1.   1

    Val av justerare och godkännande av dagordning

  2.   2

    Anmälan av föregående protokoll

  3.   3

    Upphörande av hemlighållande av vistelseort enligt 14 § 3 st LVU

  4.   4

    Ändring av tidigare beslut gällande överflyttning av vårdnad till särskilt förordnad vårdnadshavare enligt 6 kap 8 § FB

  5.   5

    Nedläggning av faderskapsutredning enligt 2 kap. 7 § FB

  6.   6

    Anmälan av sociala delegationens protokoll

  7.   7

    Förvaltningens och nämndens information och frågor

  8.   28

    Inkomna skrivelser från nämndens ledamöter

  9.   29

    Konferenser och utbildning

  10.   30

    Postlista

  11.   33

    Anmälan av delegationsbeslut

  12.   34

    Inkomna rapporter, protokollsutdrag med mera

  1. Enhetschefer och biträdande enhetschefer inom individ och familjeomsorgen behöver för att genomföra beslut om vård och omedelbart omhändertagande kunna begära polishandräckning enligt 43 § 1 stycket 2 punkten LVU. Beslut om polishandräckning kan inte delegeras, däremot kan särskilt utsedda tjänstemän förordnas att fatta sådana beslut. Med anledning av personalförändringar behöver ett nytt beslut om förordnande fattas avseende enhetschef Anna-Karin Svensson, enhetschef Sofia Gessler Doberhof, biträdande enhetschef Cecilia Grimelius, biträdande enhetschef Sanna Häggbring-Hedén och biträdande enhetschef Andrea Castaneda, staben. 

    Tjänstemän som enligt tidigare beslut innehar ett förordnande: Charlotte Ewaldh, Malin Jakobsson, Ulrika Hammarén, Åsa Berndtsson, Annica Toll, Anette Höög, Jennie Godorée, Patrik Bálint, Patricia Kazimiercz.

    Bilagor

Vi använder cookies på denna webbplats för att förbättra din användarupplevelse.